ÜNİLİG Halk Dansları Türkiye Şampiyonası'nda Giresun Üniversitesi Rüzgârı: 4 Tür...
Giresun Üniversitesinde, Sudanlı Öğrenciler İçin Mezuniyet ve Kültür Programı Dü...
Fındık İhtisas Üniversitesi GRÜ Sağlık Alanındaki Çalışmalarına Devam Ediyor
Prof. Dr. Fatma Zehra Doğru'nun Yer Aldığı Proje TÜBİTAK Tarafından Desteklendi
GRÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Dış Paydaşlarıyla İki Protokol İmzalad...
Bulancak Kadir Karabaş Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Yeni Binasına Kavuştu
Doç. Dr. Faruk GÜNER'in Buluşu Tescillendi
Sağlık Bilimleri Fakültesinde Yemin Töreni Coşkusu
GRÜ YÖK’ün “Geleceğin Meslekleri Buluşması” Toplantısına Katıldı
Dr. Öğr. Üyesi Tuğba SEFEROĞLU’nun “Fragmenta” Kişisel Sergisi Sanatseverlerle B...
Mesleki Eğitim Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği (MEDEK) tarafından yürütülen değerlendirme süreci tamamlandı. Giresun Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (SHMYO) bünyesinde yer alan Tıbbi Laboratuvar Teknikleri Programı ile İlk ve Acil Yardım Programı, yapılan değerlendirmeler sonucunda Tam Akreditasyon almaya hak kazandı.
Mesleki Eğitim Akreditasyon Kurulu (MEK) tarafından alınan karar doğrultusunda, her iki programın da 01 Ocak 2026 – 31 Aralık 2029 tarihleri arasında 4 yıl süreyle Tam Akreditasyon kapsamında akredite edilmesine karar verildi.
Bu karar, Giresun Üniversitesi açısından ilk akreditasyon başarısı olma özelliğini taşıyor.
Söz konusu başarı; 10–12 Kasım 2025 tarihleri arasında SHMYO’da gerçekleştirilen MEDEK Saha Değerlendirmesi sürecinde, eğitim-öğretim faaliyetleri, program çıktıları, fiziki ve teknolojik altyapı, insan kaynağı, ölçme-değerlendirme uygulamaları ile kalite güvence sistemlerinin bütüncül bir yaklaşımla ele alınması sonucunda elde edildi.
Yüksekokul Müdürü Prof. Dr. Aytaç Güder, akreditasyon sonuçlarına ilişkin yaptığı değerlendirmede, bu başarının kurumsal bir ekip çalışmasının ürünü olduğunu vurguladı. Prof. Dr. Güder açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
“Mesleki Eğitim Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği (MEDEK) tarafından yürütülen değerlendirme sürecinin olumlu sonuçlanmasından ve yüksekokulumuz bünyesindeki iki programımızın Tam Akreditasyon almaya hak kazanmasından büyük bir memnuniyet duymaktayız. Bu süreçte başta Rektörümüz Sayın Prof. Dr. Yılmaz Can olmak üzere Rektör Yardımcılarımıza, sürece verdikleri desteklerden dolayı üniversitemiz daire başkanlıklarına, Akreditasyon, Akademik Değerlendirme ve Kalite Koordinatörlüğümüze, koordinatör yardımcılarımıza ve koordinatörlük üyelerine teşekkür ederim. Ayrıca Birim Kalite Komisyonu, Akreditasyon Komisyonu, Bologna Eşgüdüm Komisyonu ve diğer komisyonlarda görev alan tüm akademik personelimize; özverili çalışmalarıyla sürece önemli katkılar sunan bölüm başkanlarımıza, öğretim elemanlarımıza ve idari personelimize şükranlarımı sunuyorum. Üniversitemizde MEDEK kapsamında gerçekleştirilen ilk akreditasyon başarısı olma niteliğini taşıyan bu sonuç, kalite odaklı yönetim anlayışımızın ve sürekli iyileştirme yaklaşımımızın somut bir göstergesidir. Önümüzdeki dönemde de kalite güvencesi kültürünü güçlendirerek akredite program sayımızı artırmaya yönelik çalışmalarımızı kararlılıkla sürdüreceğiz. Bu kapsamda, 2026 yılında Fizyoterapi ve Çocuk Gelişimi Programlarının da akreditasyon başvurusu yapacağını belirtmek isterim.”
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu yönetimini ve personelini kutluyor, bu önemli başarıda emeği geçen herkesi tebrik ediyoruz.