Üniversitemiz içeriklerini sosyal medyada takip edin!

Facebook Twitter Youtube Linkedln Instagram
Haberler
Giresun Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi tarafından düzenlenen 2025-2026 Akademik Yılı Yemin Töreni, 17 Haziran 2026 Çarşamba günü, Güre Yerleşkesi Şehit Ömer Halisdemir Konferans Salonunda yoğun katılımla gerçekleştirildi.

Ebelik ve Hemşirelik Bölümlerinden mezun olan öğrencilerin meslek yaşamlarına ilk adımlarını attıkları törene Rektörümüz Prof. Dr. Yılmaz CAN, Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Güven ÖZDEM, Piraziz Belediye Başkanı M. Esat AYYILDIZ, Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ayşegül ÇEBİ, üniversitemizin akademik ve idari personeli ile mezun öğrencilerin aileleri katıldı.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan programda, açılış konuşmalarının ardından öğrencilerin eğitim hayatları boyunca gösterdikleri emek ve başarı vurgulandı. Katılımcılar, uzun ve özverili bir eğitim sürecini tamamlayan öğrencilerin meslek hayatına geçişlerine tanıklık etti.

Törende, fakülte birincisi Ceyda ÇELİK, ikinci Buse YILDIZ ve üçüncü Funda Gül COŞKUN'a başarı belgeleri ile hediyeleri protokol üyeleri tarafından takdim edildi.

Programın devamında Hemşirelik ve Ebelik Bölüm Başkanları tarafından mezun öğrencilere meslek antları okutuldu. Öğrenciler, sağlık hizmetlerinin temel değerlerine bağlı kalacaklarına, mesleklerini etik ilke ve sorumluluk anlayışı içerisinde yerine getireceklerine dair yemin ederek meslek yaşamlarına ilk adımlarını attı. Duygu dolu anların yaşandığı törende öğrenciler ve aileleri mezuniyet sevincini birlikte paylaştı.

Tören, mezun öğrencilerin kep atması ve günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.