Bulancak Kadir Karabaş Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Yeni Binasına Kavuştu
Doç. Dr. Faruk GÜNER'in Buluşu Tescillendi
Sağlık Bilimleri Fakültesinde Yemin Töreni Coşkusu
GRÜ YÖK’ün “Geleceğin Meslekleri Buluşması” Toplantısına Katıldı
Dr. Öğr. Üyesi Tuğba SEFEROĞLU’nun “Fragmenta” Kişisel Sergisi Sanatseverlerle B...
Üniversitemizde Mezuniyet Coşkusu...
GRÜ "Çotanaklar" Ekibi, Üniversite Personeli Spor Oyunlarında Boy Gösterdi
GRÜ Çalışanlarına Yönelik İlkyardımcı Yenileme Eğitimi Verildi
Genç Kızılay Topluluğundan Uygulamalı Kültür Mirası Gezisi
Giresun Üniversitesi’nde "Atık Çarkı Yarışması" Sergi ve Ödül Töreni Gerçekleşti...
Ebelik ve Hemşirelik Bölümlerinden mezun olan öğrencilerin meslek yaşamlarına ilk adımlarını attıkları törene Rektörümüz Prof. Dr. Yılmaz CAN, Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Güven ÖZDEM, Piraziz Belediye Başkanı M. Esat AYYILDIZ, Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ayşegül ÇEBİ, üniversitemizin akademik ve idari personeli ile mezun öğrencilerin aileleri katıldı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan programda, açılış konuşmalarının ardından öğrencilerin eğitim hayatları boyunca gösterdikleri emek ve başarı vurgulandı. Katılımcılar, uzun ve özverili bir eğitim sürecini tamamlayan öğrencilerin meslek hayatına geçişlerine tanıklık etti.
Törende, fakülte birincisi Ceyda ÇELİK, ikinci Buse YILDIZ ve üçüncü Funda Gül COŞKUN'a başarı belgeleri ile hediyeleri protokol üyeleri tarafından takdim edildi.
Programın devamında Hemşirelik ve Ebelik Bölüm Başkanları tarafından mezun öğrencilere meslek antları okutuldu. Öğrenciler, sağlık hizmetlerinin temel değerlerine bağlı kalacaklarına, mesleklerini etik ilke ve sorumluluk anlayışı içerisinde yerine getireceklerine dair yemin ederek meslek yaşamlarına ilk adımlarını attı. Duygu dolu anların yaşandığı törende öğrenciler ve aileleri mezuniyet sevincini birlikte paylaştı.
Tören, mezun öğrencilerin kep atması ve günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.