ÜNİLİG Halk Dansları Türkiye Şampiyonası'nda Giresun Üniversitesi Rüzgârı: 4 Tür...
Giresun Üniversitesinde, Sudanlı Öğrenciler İçin Mezuniyet ve Kültür Programı Dü...
Fındık İhtisas Üniversitesi GRÜ Sağlık Alanındaki Çalışmalarına Devam Ediyor
Prof. Dr. Fatma Zehra Doğru'nun Yer Aldığı Proje TÜBİTAK Tarafından Desteklendi
GRÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Dış Paydaşlarıyla İki Protokol İmzalad...
Bulancak Kadir Karabaş Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Yeni Binasına Kavuştu
Doç. Dr. Faruk GÜNER'in Buluşu Tescillendi
Sağlık Bilimleri Fakültesinde Yemin Töreni Coşkusu
GRÜ YÖK’ün “Geleceğin Meslekleri Buluşması” Toplantısına Katıldı
Dr. Öğr. Üyesi Tuğba SEFEROĞLU’nun “Fragmenta” Kişisel Sergisi Sanatseverlerle B...
Osmanlı döneminde batılı anlamda kurulan ilk tıp mektebi, Tıphane-i Amire ve Cerrahhane-i Amire’nin (14 Mart 1827) kuruluş tarihine atıfla 14 Mart’ta kutlanan bu bayram, her türlü zorluğa rağmen mesleğini icra eden sağlık çalışanlarının, toplumumuzun varlığını sürdürmesi için ne kadar elzem olduğunu bize yeniden hatırlatan önemli günlerden biridir.
Çağdaş ve güçlü bir devlet olabilmenin ön koşullarından biri de sağlıklı bireylere sahip olmaktır. Sağlıklı toplumun temelini oluşturan sağlıklı bireylerin bedenen ve ruhen sağlıklarını korumak da ancak, sağlık çalışanlarının özverisiyle mümkün olabilir.
Göreve geldiğimiz günden bu yana Giresun’un sağlık alanında hak ettiği yere gelmesi, vatandaşlarımızın tedavilerini başka şehirlere gitmeden, burada yapabilmeleri için çalıştık ve önemli kazanımlar elde ettik.
Ortak kullanım ile Tıp Fakültesinde görevli hekimlerimizin vatandaşlarımıza hizmet verebilmesini sağlarken, onkoloji ünitesiyle de birçok hasta tedavisini Giresun’da sürdürebilmelerinin önünü açtık.
Sağlık turizmi alanında devam eden görüşmelerimizin nihayete ermesiyle, Giresun’a önemli sağlık kompleksleri kazandırmayı amaçlıyoruz. Bunun hem sağlık alanındaki çalışanlarımız hem de vatandaşlarımız için büyük bir gereksinim olduğunun bilinciyle, şehrin tüm aktörleriyle bu alandaki çalışmalarımızı istişare ediyoruz.
Sağlıklı bir yaşam, her bireyin temel hakkıdır. Sağlık hizmetlerinin arzu edilen seviyelere çıkartılması için hekimlerimize ve tüm sağlık personellerine büyük sorumluluk ve görevler düşmektedir. Bu alanda en kaliteli hizmetin verilmesi, ülke olarak en önemli hedefimiz olmalıdır.
Bu düşünceyle, başta üniversitemiz mensubu hekimlerimiz olmak üzere, ülkemizin dört bir yanında her türlü zor şartlarda dahi bu kutsal mesleği büyük bir özveriyle yerine getiren değerli hekimlerimizin ve tüm sağlık çalışanlarımızın “14 Mart Tıp Bayramı”nı en içten duygularımla kutluyorum.