GÜSEM ve Giresun Kent Konseyi'nden Girişimciliğin Yeni Dili Etkinliği
Dünyanın En Etkili Bilim İnsanları Listesinde Yer Alan Öğretim Üyelerimizden Rek...
Alucra Turan Bulutçu MYO'da Hamsi Şenliği
Rektörümüz Prof. Dr. Yılmaz Can’ın 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Mesajı
Gazeteci - Yazar Sadık ALBAYRAK, GRÜ'de Öğrencilerle Buluştu
Diş Hekimliği Fakültesi'nden Yukarıboynuk İlkokulu ve İmam Hatip Ortaokulu Öğren...
Yeni Öğrencilere Oryantasyon Programı Düzenlendi
TÜBİTAK 2209 A/B Programı Tanıtım Etkinliği Giresun Üniversitesi’nde Gerçekleşti
Bakan Yardımcısı Dr. Enes Eminoğlu Üniversitemizde Öğrencilerle Buluştu
Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Canan Çelik, Engelli Öğrenci Birim Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Özlem Aydın Berktaş, Üniversitemiz çalışanları ve öğrencilerin katıldığı program, İl Sağlık Müdürlüğünden Psikolog Gamze Açıkgöz’ün konuşmasıyla başladı. Otizm ve belirtileri, tanı ve tedavi süreçleri, otizmli çocuklara davranış şekilleri ve kaynaştırma eğitimleri hakkında bilgi veren Açıkgöz, okullarda bu konuda verilen eğitimlere ve öğretmenlerin bilinçlendirilmesine de değinerek sözlerini noktaladı.
Daha sonra kürsüye çıkan Giresun Rehberlik Araştırma Merkezinden Özel Eğitim Öğretmeni Gülsüm Bacacı ise otizmli çocukların okullardaki yeri, eğitim ile otizmli çocukların gelişiminin düzenlenmesi ve yön verilmesi konularına değindi.
Programın son konuşmacısı olan Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğünden Sosyal Çalışmacı Didem Pekcan Zengin de engelli bireylerin hak ve sorumluluklarına dair bir sunum yaptı.
Soru-cevap bölümüyle sona eren konferansın ardından Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Canan Çelik, günün anısına hazırlanan teşekkür belgelerini konuşmacılara taktim etti.
 
                         
         
         
         
         
         
                                             
                                             
                                             
                                             
                                             
                                             
                                            