ÜNİLİG Halk Dansları Türkiye Şampiyonası'nda Giresun Üniversitesi Rüzgârı: 4 Tür...
Giresun Üniversitesinde, Sudanlı Öğrenciler İçin Mezuniyet ve Kültür Programı Dü...
Fındık İhtisas Üniversitesi GRÜ Sağlık Alanındaki Çalışmalarına Devam Ediyor
Prof. Dr. Fatma Zehra Doğru'nun Yer Aldığı Proje TÜBİTAK Tarafından Desteklendi
GRÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Dış Paydaşlarıyla İki Protokol İmzalad...
Bulancak Kadir Karabaş Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Yeni Binasına Kavuştu
Doç. Dr. Faruk GÜNER'in Buluşu Tescillendi
Sağlık Bilimleri Fakültesinde Yemin Töreni Coşkusu
GRÜ YÖK’ün “Geleceğin Meslekleri Buluşması” Toplantısına Katıldı
Dr. Öğr. Üyesi Tuğba SEFEROĞLU’nun “Fragmenta” Kişisel Sergisi Sanatseverlerle B...
Yüze yakın bisikletlinin katıldığı etkinlik öncesinde konuşan Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Mustafa Cin, geleneksel hale gelen bisiklet turunun, bağımlılığa dikkat çekerek önemli bir amaca hizmet ettiğini söyledi.
Rektör Danışmanı Prof. Dr. Nazım Elmas ve Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ali Çağın Yücel’in de katıldığı etkinlikte söz alan Yeşilay Topluluğu Akademik Danışmanı Öğr. Gör. Recep Yağcı, programın düzenlenmesi için verdikleri destekten ötürü GRÜ yönetimine teşekkür ederken, Yeşilay Topluluğu olarak başta çocuklar ve gençler olmak üzere, bağımlılığa karşı herkeste bir farkındalık yaratmayı amaçladıklarını söyledi.
Konuşmaların ardından Prof. Dr. Mustafa Cin’in start düdüğü ile yüze yakın bisikletçi pedal çevirdi. Üniversitemiz öğrencileri, akademik ve idari personeli ile profesyonel bisikletçilerin yer aldığı etkinlik, Atatürk Meydanı’nda son buldu.
Yeşilay Topluluğu fahri başkanı ve aynı zamanda GRÜ TÖMER akademisyenlerinden İlyas Akgedik ve diğer topluluk öğrencilerinin baştan sonra hazır bulunduğu “GRÜ 4. Geleneksel Bisiklet Turu”, Öğr. Gör. Recep Yağcı’nın konuşması ile sona erdi.
“Öğrencilerimizde ve halkımızda bağımlılığa karşı farkındalık yaratmak amacıyla düzenlediğimiz bu etkinliğe katılan herkese teşekkür ediyorum” diyen Yağcı, 1920 yılında kurulan Türkiye’nin en köklü kuruluşlarından Yeşilay’ın kuruluş haftası olan “Yeşilay Haftası”nda, bağımlılıklar konusunda kamuoyunun dikkatini çekecek etkinlikler yapmaya devam edeceklerini söyledi.
Yeşilay'ın bir iyilik hareketi olduğunu belirten Recep Yağcı sözlerini şu şekilde sürdürdü: “4 yıldan beri Giresun Üniversitesi çatısı altında bu bisiklet turunu düzenliyoruz. Umarım katılım sağlayan herkes için keyifli ve güzel bir etkinlik olmuştur. Bu etkinlikle, toplumumuzun en önemli sorunlarından biri olan bağımlılığa dikkat çekmeye çalıştık. Yeşilay'ın, insanları bağımlılıklardan kurtarmayı amaçlayan önemli bir misyonu var. Bunu gerçekleştirmenin en iyi yollarından biri de sportif faaliyetlerdir.
Çünkü, biliyoruz ki kendini kontrol edemeyen bağımlı gençler; ailesini, arkadaşlarını, ülkesini, dinini kontrol edemez. Bağımlılığa dur demek için, sesimizi herkese duyurmak için düzenlediğimiz bu etkinliğe katıldığınız için hepinize teşekkür ediyorum.”