Rektörümüz Prof. Dr. Yılmaz Can’ın 24 Kasım Öğretmenler Günü Mesajı
Göçmen Çocuklar Temalı Uluslararası Sergi Açıldı
Öğrenci Toplulukları Tanıtımı Etkinliği Yoğun Katılımla Gerçekleştirildi
“Endülüs: Doğuş, Yükseliş ve Çöküş” Konferansı Yoğun Katılımla Gerçekleşti
Siber Vatan Programı 2026 Dönemi Başvuru Süresi Uzatıldı
Tübitak Özel Eğitime Özel Çözümler
Horizon Projeleri Hazırlama Eğitimi Gerçekleştirildi
Giresun Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulunda Üniversitemizin İlk...
Giresun Üniversitesi, ScholarGPS 2025’te Dünyanın En Başarılı Üniversiteleri Ara...
Giresun Üniversitesi ile Bulancak Belediyesi Arasında “Kültür Merkezi Tahsis Pro...
Dünya Çapında Başarıya Sahip Bir Kadro
Veri Bilimi ve Analitiği Bölümü, sahip olduğu güçlü akademik kadrosu ve küresel başarılarıyla dikkat çekiyor. Kaliforniya merkezli ScholarGPS küresel sıralamasına göre, akademik çalışmalarıyla dünyada 45’inci, Türkiye’de ise birinci sırada yer alan bölüm, bilimsel üretkenliğiyle öne çıkıyor.
Bölüm öğretim üyelerinden iki isim, "Yapay Sinir Ağları" alanındaki çalışmalarıyla dünya sıralamasında 18’inci ve 22’nci sırada yer alarak önemli bir başarıya imza attı. Akademisyenler, yapay zekâ, makine öğrenmesi ve veri bilimi literatürüne çok sayıda yeni model ve yöntem kazandırmış durumda.
Öğrencilere Fırsatlarla Dolu Bir Eğitim
Bölüm, öğrencilere yalnızca güçlü bir teorik altyapı değil, aynı zamanda pratikte de önemli fırsatlar sunuyor. Öğretim üyelerinin yürüttüğü TÜBİTAK projeleriyle burs imkanları, mezunlara yönelik tezli-tezsiz yüksek lisans ve doktora programları ile akademik kariyer imkanı sağlanıyor.
Güncel teknolojilere odaklanan müfredatı, sektörel beklentilerle uyumlu ders içerikleri ve öğrencilerine kazandırdığı global vizyon sayesinde bölüm, geleceğe hazırlanan gençler için cazip bir seçenek haline geliyor.
Neden Giresun Üniversitesi Veri Bilimi ve Analitiği Bölümü?
Alanında uzman, güçlü akademik kadro
Güncel teknolojiler ve sektörel odaklı dersler
Bilimsel üretkenlikte dünya standartlarında başarı
Global vizyon kazandıran eğitim anlayışı