ÜNİLİG Halk Dansları Türkiye Şampiyonası'nda Giresun Üniversitesi Rüzgârı: 4 Tür...
Giresun Üniversitesinde, Sudanlı Öğrenciler İçin Mezuniyet ve Kültür Programı Dü...
Fındık İhtisas Üniversitesi GRÜ Sağlık Alanındaki Çalışmalarına Devam Ediyor
Prof. Dr. Fatma Zehra Doğru'nun Yer Aldığı Proje TÜBİTAK Tarafından Desteklendi
GRÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Dış Paydaşlarıyla İki Protokol İmzalad...
Bulancak Kadir Karabaş Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Yeni Binasına Kavuştu
Doç. Dr. Faruk GÜNER'in Buluşu Tescillendi
Sağlık Bilimleri Fakültesinde Yemin Töreni Coşkusu
GRÜ YÖK’ün “Geleceğin Meslekleri Buluşması” Toplantısına Katıldı
Dr. Öğr. Üyesi Tuğba SEFEROĞLU’nun “Fragmenta” Kişisel Sergisi Sanatseverlerle B...
Giresun Üniversitesi Ombudsmanlık Topluluğu, kamu yönetimine ilişkin farkındalığı artırmak, idari yapıların işleyişini yerinde gözlemlemek ve öğrenci–kamu ilişkilerini güçlendirmek amacıyla Ankara’da bir dizi kurumsal ziyaret gerçekleştirdi. Bu kapsamda İçişleri Bakanlığı, Anayasa Mahkemesi ve Cumhurbaşkanlığı Külliyesi ziyaret edildi.
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi Ziyareti
Program kapsamında ülkemizin yönetim merkezi olan Cumhurbaşkanlığı Külliyesi ziyaret edildi. Öğrenciler, devlet yönetimi ve kurumlar arası işleyiş hakkında önemli bilgiler edindi.
Topluluk, misafirperverlikleri dolayısıyla yetkililere teşekkür ederken, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a da gençlere tanınan bu imkân dolayısıyla şükranlarını sundu.
İçişleri Bakanlığı Ziyareti
Topluluk üyeleri, İçişleri Bakanlığı’nda Bakanlık birimlerinin görev ve sorumlulukları hakkında kapsamlı bilgiler edinme fırsatı buldu. Öğrenciler, özellikle kamu yararı, adalet ve tarafsızlık ilkelerinin Bakanlık bünyesinde nasıl uygulandığını yerinde gözlemledi.
Gerçekleşen program kapsamında, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya’ya, Bakan Yardımcılarına, İçişleri Personel Genel Müdürü Nedim Akmeşe’ye, Daire Başkanı Ahmet Başer’e ve mihmandarlık yapan Metehan Bey’e gösterdikleri ilgi ve misafirperverlik için teşekkür edildi.
Anayasa Mahkemesi Ziyareti
Topluluk, anayasal düzenin korunması ve temel hak ve özgürlüklerin güvencesi bakımından büyük önem taşıyan Anayasa Mahkemesi’ni de ziyaret etti. Öğrenciler, yüksek mahkemenin çalışma usulleri, bireysel başvuru mekanizması ve hukuk devleti ilkesinin korunmasındaki rolüne ilişkin detaylı bilgiler edindi.
Nazik kabulleri için Anayasa Mahkemesi Başkanı’na teşekkür edilirken, bilgilendirici aktarımları nedeniyle Anayasa Mahkemesi Üyesi Selahaddin Menteş’e ve ziyaretin koordinasyonuna katkı sunan Genel Sekreter Yılmaz Çınar’a ayrıca şükranları ifade edildi.