Rektörümüz Prof. Dr. Yılmaz Can’ın 24 Kasım Öğretmenler Günü Mesajı
Göçmen Çocuklar Temalı Uluslararası Sergi Açıldı
Öğrenci Toplulukları Tanıtımı Etkinliği Yoğun Katılımla Gerçekleştirildi
“Endülüs: Doğuş, Yükseliş ve Çöküş” Konferansı Yoğun Katılımla Gerçekleşti
Siber Vatan Programı 2026 Dönemi Başvuru Süresi Uzatıldı
Tübitak Özel Eğitime Özel Çözümler
Horizon Projeleri Hazırlama Eğitimi Gerçekleştirildi
Giresun Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulunda Üniversitemizin İlk...
Giresun Üniversitesi, ScholarGPS 2025’te Dünyanın En Başarılı Üniversiteleri Ara...
Giresun Üniversitesi ile Bulancak Belediyesi Arasında “Kültür Merkezi Tahsis Pro...
31 Mayıs tarihinde düzenlenen teknik gezi kapsamında, 69 ülkede 95.000 çalışanı ile dijital dönüşümde küresel bir lider olan ATOS Müşteri Hizmetleri A.Ş.’nin Ordu lokasyonu gezildi.
Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı öğrencilerinin, sektörü tanımaları, çağrı merkezlerinin işleyiş sistemlerini görmeleri ve sektör ile üniversite işbirliğinin temellerinin atılmasının hedeflendiği teknik gezide, Operasyon Müdürü Umut GÜNÇİÇEK, İnsan Kaynakları Yöneticisi Duygu BAYARSLAN, Kalite Güvence Uzmanı Gizem Nur BOĞUKOĞLU ve Operasyon Süpervizörü Tolga YOLDAŞ yaptıkları çalışmalar hakkında bilgi verdiler.
Daha sonra öğrencilere farklı hizmet üreten firmalara ait çağrı merkezi lokasyonlarının tanıtıldığı gezi, çalışanlarla yapılan soru-cevap bölümüyle sona erdi.
Etkinliği değerlendiren Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı Bölüm Başkanı Öğr. Gör. Cevdet LELOĞLU, “Kurum ve kuruluşların çağrı merkezlerinin önemine yönelik farkındalıkları artarken, buna paralel olarak çağrı merkezi alanında istenilen nitelikte insan kaynağının yetiştirilebilmesine duyulan ihtiyaç da artmaktadır. Bu kapsamda öğrencilerimize sektörü tanıtmak, çağrı merkezi sektörünün ve çağrı merkezi hizmetleri alanında eğitim alan öğrencilerimizin ortak çalışmalar yapmasını sağlamak amacıyla düzenlediğimiz teknik gezilere devam edeceğiz.” dedi.