Giresun Üniversitesi Ankara Üniversite Tercih Fuarı’nda
Hoca Ahmet Yesevi Üniversitesi Rektörü Dr. Zhanar TEMİRBEKOVA Üniversitemizi Ziy...
Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölümü İŞKUR Sanal İstihdam Fuarında Tanıtıldı
50 Yıl Önceki Giresun Eğitim Enstitüsü Mezunları Buluştu
Prof. Dr. Kürşad Han Dönmez, "Fair-Play" Buluşmalarına Katıldı...
Emniyet Genel Müdür Yardımcısı Mustafa Çalışkan'dan Zaferin Adı Türkiye Konferan...
“Zaferin Adı TÜRKİYE” Temalı Ulusal Davetli Dijital Sergi Başladı
“OSB Olan Çocuklar Deney ve Oyunla Öğreniyor, Akranla Güçleniyor” Sloganıyla TÜB...
Giresun Üniversitesi Veri Bilimi ve Analitiği Bölümü İlk Öğrencilerini Bekliyor
31 Mayıs tarihinde düzenlenen teknik gezi kapsamında, 69 ülkede 95.000 çalışanı ile dijital dönüşümde küresel bir lider olan ATOS Müşteri Hizmetleri A.Ş.’nin Ordu lokasyonu gezildi.
Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı öğrencilerinin, sektörü tanımaları, çağrı merkezlerinin işleyiş sistemlerini görmeleri ve sektör ile üniversite işbirliğinin temellerinin atılmasının hedeflendiği teknik gezide, Operasyon Müdürü Umut GÜNÇİÇEK, İnsan Kaynakları Yöneticisi Duygu BAYARSLAN, Kalite Güvence Uzmanı Gizem Nur BOĞUKOĞLU ve Operasyon Süpervizörü Tolga YOLDAŞ yaptıkları çalışmalar hakkında bilgi verdiler.
Daha sonra öğrencilere farklı hizmet üreten firmalara ait çağrı merkezi lokasyonlarının tanıtıldığı gezi, çalışanlarla yapılan soru-cevap bölümüyle sona erdi.
Etkinliği değerlendiren Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı Bölüm Başkanı Öğr. Gör. Cevdet LELOĞLU, “Kurum ve kuruluşların çağrı merkezlerinin önemine yönelik farkındalıkları artarken, buna paralel olarak çağrı merkezi alanında istenilen nitelikte insan kaynağının yetiştirilebilmesine duyulan ihtiyaç da artmaktadır. Bu kapsamda öğrencilerimize sektörü tanıtmak, çağrı merkezi sektörünün ve çağrı merkezi hizmetleri alanında eğitim alan öğrencilerimizin ortak çalışmalar yapmasını sağlamak amacıyla düzenlediğimiz teknik gezilere devam edeceğiz.” dedi.