Doç. Dr. Yasin Söğüt’ten Teknofest’te Birincilik Ödülü
Rektörümüz Prof. Dr. Yılmaz Can'ın 30 Ağustos Zafer Bayramı Mesajı
Turizm Fakültesi, Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü Öğretim Elemanı Doç. Dr....
Sinop Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Şakir Taşdemir’den Rektörümüz Prof. Dr. Yıl...
Üniversitemizin Kontenjan Doluluk Oranı %98,55 Oldu
Öğr. Gör. Dr. Yunus Emre Genç COST Çalışma Gruplarına Üye Olarak Atandı
Giresun Üniversitesi Nükleer Enerji Teknolojileri Tasarım Yarışması'nda TEKNOFES...
Giresun Üniversitesi'nden TEKNOFEST’te Gurur Verici Başarı!
EYUDER Heyetinden Rektörümüz Prof. Dr. Yılmaz Can’a Ziyaret
Prof. Dr. Salih Durdu TÜBİTAK 1001 Projesi Desteklenmeye Hak Kazandı
31 Mayıs tarihinde düzenlenen teknik gezi kapsamında, 69 ülkede 95.000 çalışanı ile dijital dönüşümde küresel bir lider olan ATOS Müşteri Hizmetleri A.Ş.’nin Ordu lokasyonu gezildi.
Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı öğrencilerinin, sektörü tanımaları, çağrı merkezlerinin işleyiş sistemlerini görmeleri ve sektör ile üniversite işbirliğinin temellerinin atılmasının hedeflendiği teknik gezide, Operasyon Müdürü Umut GÜNÇİÇEK, İnsan Kaynakları Yöneticisi Duygu BAYARSLAN, Kalite Güvence Uzmanı Gizem Nur BOĞUKOĞLU ve Operasyon Süpervizörü Tolga YOLDAŞ yaptıkları çalışmalar hakkında bilgi verdiler.
Daha sonra öğrencilere farklı hizmet üreten firmalara ait çağrı merkezi lokasyonlarının tanıtıldığı gezi, çalışanlarla yapılan soru-cevap bölümüyle sona erdi.
Etkinliği değerlendiren Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı Bölüm Başkanı Öğr. Gör. Cevdet LELOĞLU, “Kurum ve kuruluşların çağrı merkezlerinin önemine yönelik farkındalıkları artarken, buna paralel olarak çağrı merkezi alanında istenilen nitelikte insan kaynağının yetiştirilebilmesine duyulan ihtiyaç da artmaktadır. Bu kapsamda öğrencilerimize sektörü tanıtmak, çağrı merkezi sektörünün ve çağrı merkezi hizmetleri alanında eğitim alan öğrencilerimizin ortak çalışmalar yapmasını sağlamak amacıyla düzenlediğimiz teknik gezilere devam edeceğiz.” dedi.