Dr. Öğr. Üyesi Enes Yıldırım TÜBİTAK 1812 BiGG Yatırım Programı kapsamında Deste...
Rektör Vekilimiz Prof. Dr. Hüseyin Şahin Özel Güvenlik Personeliyle Bir Araya Ge...
Üniversitemizden "Bilim Kafe" Etkinliği...
Doç. Dr. Melih AĞRAZ’ın TÜBİTAK Projesi Desteklenmeye Hak Kazandı
Fındık İhtisaslaşma Koordinatörlüğü Çiftçi Eğitimleri
GRÜ Öğrencileri, “TEKNOFEST 2025 İSTANBUL”da Yarı Finalde
Akıntıya Değil Yaşama Tutunmak
Geçmişten Günümüze Değişen Aile Rolleri
Fındık İhtisaslaşma Koordinatörlüğü Çiftçi Eğitimleri
Giresun Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Akademik Kurul Toplantısı Gerçekleşti
31 Mayıs tarihinde düzenlenen teknik gezi kapsamında, 69 ülkede 95.000 çalışanı ile dijital dönüşümde küresel bir lider olan ATOS Müşteri Hizmetleri A.Ş.’nin Ordu lokasyonu gezildi.
Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı öğrencilerinin, sektörü tanımaları, çağrı merkezlerinin işleyiş sistemlerini görmeleri ve sektör ile üniversite işbirliğinin temellerinin atılmasının hedeflendiği teknik gezide, Operasyon Müdürü Umut GÜNÇİÇEK, İnsan Kaynakları Yöneticisi Duygu BAYARSLAN, Kalite Güvence Uzmanı Gizem Nur BOĞUKOĞLU ve Operasyon Süpervizörü Tolga YOLDAŞ yaptıkları çalışmalar hakkında bilgi verdiler.
Daha sonra öğrencilere farklı hizmet üreten firmalara ait çağrı merkezi lokasyonlarının tanıtıldığı gezi, çalışanlarla yapılan soru-cevap bölümüyle sona erdi.
Etkinliği değerlendiren Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı Bölüm Başkanı Öğr. Gör. Cevdet LELOĞLU, “Kurum ve kuruluşların çağrı merkezlerinin önemine yönelik farkındalıkları artarken, buna paralel olarak çağrı merkezi alanında istenilen nitelikte insan kaynağının yetiştirilebilmesine duyulan ihtiyaç da artmaktadır. Bu kapsamda öğrencilerimize sektörü tanıtmak, çağrı merkezi sektörünün ve çağrı merkezi hizmetleri alanında eğitim alan öğrencilerimizin ortak çalışmalar yapmasını sağlamak amacıyla düzenlediğimiz teknik gezilere devam edeceğiz.” dedi.