ÜNİLİG Halk Dansları Türkiye Şampiyonası'nda Giresun Üniversitesi Rüzgârı: 4 Tür...
Giresun Üniversitesinde, Sudanlı Öğrenciler İçin Mezuniyet ve Kültür Programı Dü...
Fındık İhtisas Üniversitesi GRÜ Sağlık Alanındaki Çalışmalarına Devam Ediyor
Prof. Dr. Fatma Zehra Doğru'nun Yer Aldığı Proje TÜBİTAK Tarafından Desteklendi
GRÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Dış Paydaşlarıyla İki Protokol İmzalad...
Bulancak Kadir Karabaş Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Yeni Binasına Kavuştu
Doç. Dr. Faruk GÜNER'in Buluşu Tescillendi
Sağlık Bilimleri Fakültesinde Yemin Töreni Coşkusu
GRÜ YÖK’ün “Geleceğin Meslekleri Buluşması” Toplantısına Katıldı
Dr. Öğr. Üyesi Tuğba SEFEROĞLU’nun “Fragmenta” Kişisel Sergisi Sanatseverlerle B...
Alucra Turan Bulutçu Meslek Yüksekokulu öğrencilerinin kep attığı günün ilk töreni, Alucra kapalı spor salonunda; Alucra Kaymakamı Aydın Göçer, Belediye Başkanı Suat Aybar, MYO Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Fikret Uslucan, kamu ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, üniversite çalışanları ve ailelerin katılımıyla gerçekleştirildi.
Okul birincisi Laborant ve Veteriner Sağlık Programı Sema Comart’ın mezun öğrenciler adına yaptığı konuşmanın ardından Yüksekokul Müdürü Dr. Öğretim üyesi Fikret Uslucan kısa bir konuşma yaptı.
Mezun öğrencileri tebrik eden Uslucan’ın ardından okul birincisi Sema Comart mezuniyet kütüğüne plaket çaktı. Yüksekokul öğrencilerin folklor gösterisiyle devam eden program, mezun öğrencilerin mezuniyet coşkusunu yaşadıkları kep töreni ile sona erdi.
Günün diğer programı Şebinkarahisar’da, üç yüksekokulun mezunlarının katılımıyla gerçekleştirildi.
Şebinkarahisar Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Şebinkarahisar Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu ve Şebinkarahisar Uygulamalı Bilimler Meslek Yüksekokulunun ortaklaşa düzenledikleri tören, saygı duruşu akabinde İstiklal Marşı’nın okunması ile başladı.
UBYO birincisi Ayşenur Aydın, Teknik Bilimler MYO Birincisi Esmagül Uğurlu ve Sosyal Bilimler MYO Birincisi Nadire Güllükaya yaptıkları mezuniyet konuşmalarının ardından, yaş kütüğüne plaket çaktılar.
Şebinkarahisar Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Müdür V. Doç. Dr. Selçuk Takır’ın tebrik konuşmasıyla devam eden programda, Belediye Başkan Vekili Adnan Kesmez ve Kaymakam Taner Tengir de birer konuşma yaptılar.
Yoğun katılımın olduğu mezuniyet programı, okul birincilerine hediyelerinin verilmesi ve akabinde düzenlenen kep atma töreni ile sona erdi.