UNESCO Kürsüsü Antlaşması 1 Ocak 2025 Tarihi İtibariyle Uzatıldı
Giresun Üniversitesi ve Kent Konseyi Arasında Toplumsal Katkıya Yönelik İş Birli...
Doç. Dr. Ümmükülsüm Özel Akdemir CLEANFOREST Çalışma Grubu Üyesi Oldu
Finansal Katılım Ekonomisi Paneli Yapıldı
"10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü" Ziyareti...
Öğr. Gör. Dr. Yunus Emre Genç COST Üyeliğine Atandı
Kalite Süreçlerinde Ziyaretlerin İlk Etabı Tamamlandı
Giresun Üniversitesi Mühendislik Fakültesi’nde Devir Teslim Töreni Gerçekleşti
Kalite Süreçlerinde İkinci Ziyaret Spor Bilimleri Fakültesine Gerçekleştirildi
Alucra Turan Bulutçu Meslek Yüksekokulu'nda Hamsi Şenliği Etkinliği
Çalıştay, Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) Talim ve Terbiye Başkanlığı ile UNICEF iş birliğiyle gerçekleştirilen bir proje kapsamında düzenlendi. Ankara'da 24-26 Nisan tarihleri arasında gerçekleştirilen etkinlikte, afet ve acil durumlarda çocuk hakları ve eğitimi konusunda ihtiyaçların belirlenmesi ve eğitim modüllerinin oluşturulması hedeflendi.
Çalıştay süresince, Milli Eğitim Bakanlığı hizmet birimleri, çeşitli kurum ve kuruluş temsilcileri (Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı, Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, Adalet Bakanlığı, RTÜK, AFAD, Kızılay, EGM, TİHEK, TDV, Kamu Denetçiliği Kurumu, Göç İdaresi Başkanlığı), akademisyenler, öğretmenler ve öğrenciler çalışmalara katkıda bulundu.
Çalıştayda Giresun Üniversitesi Çocuk Hakları Uygulama ve Araştırma Merkezi'ni temsilen Merkez Müdürü ve İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü öğretim üyesi Doç.Dr. Yasemin Mamur Işıkçı, Sağlık Bilimleri Fakültesi öğretim üyesi ve Merkez Müdür Yardımcısı Doç.Dr. Çağla Yiğitbaş ve Tıp Fakültesi öğretim üyesi ve İlhami Özdemir Kadın Doğum ve Çocuk Hastanesi Başhekimi Doç.Dr. Berkan Şahin yer aldı. Çalıştayın ilk gününde, Talim ve Terbiye Kurulu Başkanı Prof. Dr. Cihad Demirli ve UNICEF Eğitim Bölüm Başkanı Terry Durnnian'ın katılımıyla açılış konuşmaları yapıldı ve odak grup çalışmaları gerçekleştirildi. Çalıştay boyunca, MEB personeline yönelik afetlerde çocuk hakları odaklı eğitim modülleri geliştirildi.