Rektörümüz Prof. Dr. Yılmaz CAN, “8.Ulusal Tralli Travma Rallisi” 3.’sü Olan Eki...
Üniversitemiz Personelinden Oluşan Türk Müziği Korosu Kuruldu
GRÜ'de Filistin'e Destek Yürüyüşü
“Çiftçi Eğitimleri”nin İkincisi Keşap Halkalı Köyü'nde Gerçekleştirildi
Fikirden Firmaya Teknoloji Girişimciliği
Akçaabat 17 Şubat Anadolu Lisesi Öğrencileri GRÜ’yü Gezdi
"Bizi Ne Birleştirir?" Sergisi Büyük İlgi Gördü
Osmanlı Türk Çalışmaları Sempozyumu
Afet ve Acil Durumlarda Çocuk Hakları ve Eğitimi Projesi İçerik Geliştirme Çalış...
Öğrenci İşleri Daire Başkanı Ümmühan Özgül’ün genel bilgiler aktardığı konuşmasıyla başlayan program, yine Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı adına söz alan Şef Selim Arslan’ın sunumuyla devam etti.
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığının iş ve işleyişinden kısaca bahseden Arslan, daha sonra; öğrenci bilgi sistemi, öğretim süresi, akademik takvim, öğrenci danışmanlığı, kayıt yenileme işlemleri, dersler ve sınavlar, kayıt dondurma, katkı payı/öğrenim ücreti, muafiyet, kredi transferi, askerlik tecili, mezuniyet, çeşitli belgeler, burs imkanları ve mobil uygulamalar hakkında bilgiler verdi.
Programda Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı adına söz alan Şef Yeliz Akyalı da; öğrenci toplulukları, bilimsel ve eğitsel etkinliklerin desteklenmesi, kuruluş yıldönümü, bahar şenlikleri, mezuniyet törenleri, sportif faaliyetlerin desteklenmesi, kısmi zamanlı çalışma imkânları, yemek hizmetleri, ihtiyaç sahibi olan öğrencilere yemek yardımı, kantin, kafeterya hizmetleri konularında bilgi verdi.
Erasmus ve Farabi Koordinatörlükleri adına konuşan Öğr. Gör. Adem Usta ile Mevlana Kurum Koordinatörlüğü adına söz alan Öğr. Gör. Dr. Anıl Manguş, Erasmus, Farabi ve Mevlana değişim programlarının genel çerçevelerini öğrencilere aktardılar.
Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı adına Öğr. Gör. Esma Şener ile Kütüphaneci Remziye Avcıoğlu’nun, merkez kütüphanesi bünyesinde bulunan veri tabanları, yayınlar, e-kaynaklar ve öğrencilerin bu kaynaklara erişim yolları hakkında yaptıkları sunumun ardından soru- cevap bölümü ile program sona erdi.